External greek subtitles in xine

Gerasimos Vaiou gvaiou at csd.auth.gr
Mon Dec 4 14:44:53 EET 2006

Μέσα από την επίσημη σελίδα του xine:

http://xinehq.de/index.php/faq#SUPPORTEDFONTS

Προσωπικά χρησιμοποιώ επιτυχώς το xine για να βλέπω .avi με εξωτερικούς υπότιτλους
τουλάχιστον 2 χρόνια.

Γεράσιμος Βαΐου

Υ.Γ.Οδηγίες τυφλοσούρτι για τους βιαστικούς (copy-paste heaven)

mkdir /tmp/xine
cd /tmp/xine
wget http://xine.cvs.sourceforge.net/*checkout*/xine/xine-lib/misc/xine-fontconv.c?revision=1.14 -O xine-fontconv.c
gcc xine-fontconv.c -o xine-fontconv `freetype-config --cflags --libs` -lz
wget http://www.webpagepublicity.com/free-fonts/a/Arial.ttf
./xine-fontconv Arial.ttf arial iso8859-7 iso8859-15 iso8859-1
mkdir ~/.xine/fonts
cp arial-* ~/.xine/fonts
(ή για να χρησιμοποιούνται από όλους τους χρήστες: cp arial-* /usr/share/xine/libxine1/fonts/ )
echo "I'm a little piggy"

<snip>