X remote connection

Apostolos Manolitzas apostolix at gmail.com
Sat Dec 2 17:05:41 EET 2006

Καλησπέρα σε όλους,

έχω το εξής πρόβλημα. Έστεισα πρόσφατα ένα σύστημα με Fedora Core 6,
και όταν συνδέομαι σε ένα άλλο μηχάνημα δεν μπορεί να σηκώσει remote X
session.
Το άλλο μηχάνημα είναι redhat 7.2 , αλλά σίγουρα παίζει με Χ sessions.
Συνδέομαι με ssh apo at pclinux -X  και λέει οτι δεν μπορεί να ανοίξει
display στο fedora6:0.
Δοκίμασα με ssh -Y , και telnet, export DISPLAY="fedora6:0.0", χωρίς
αποτέλεσμα.
Ταυτόχρονα έβαλα και xhost +pclinux. Πάλι τίποτα.

Επίσης με netstat -ta δεν βλέπω κανένα να ακούει στην πόρτα 6000++
Με ps -aux βλέπω ότι έχει ένα  -nolisten tcp για όρισμα στον Χ process.
Μήπως έχει να κάνει με αυτό; Έχει κανείς καμιά ιδέα σχετικά;
Υπάρχει κάποια ρύθμιση ασφαλείας στην fedora που μου διαφεύγει;

-Απόστολος