Linux-greek-users Digest, Vol 40, Issue 24

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Thu Aug 24 13:10:18 EEST 2006

On Thursday 24 August 2006 12:46, Balaskas Evaggelos wrote:

> Το σχόλιο μου ήταν απλά μία παρατήρηση, για την λίστα.
> Δεν είχα καμία διάθεση να "προσβάλω" κανέναν.

Δεν είπα ποτέ ότι προσέβαλες κάποιον, πολύ βαριά το πήρες.

> οπότε το "κακώς σχόλιο" ως κριτική δεν το δέχομαι.

Μην το δέχεσαι, πάντως θα μπορούσες να μην παρατηρήσεις το σκοπό της
λίστας, την ίδια ώρα και στιγμή που βλέπεις ότι ο άνθρωπος προσπαθεί να
κάνει migrate σε open source λύσεις, that's all.

Το "κακώς σχόλιο" σημαίνει οτι η λίστα προτιμάει να έχει posts
τύπου "πώς θα χρησιμοποιήσω open source προϊόντα στη δουλειά μου ?",
παρά posts τύπου "η λίστα είναι κυρίως για Linux" και λυπάμαι που
πρέπει να σε δυσαρεστήσω, αλλά αυτό πρέπει να ακούγεται πού και πού
ώστε να μη φοβούνται ενδεχομένως κάποιοι να γράφουν ελεύθερα την απορία
τους στη λίστα μην τυχόν και την ακούσουν από άλλους posters.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves