Linux-greek-users Digest, Vol 40, Issue 24

Balaskas Evaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu Aug 24 12:46:12 EEST 2006

Thanos Kyritsis wrote:

> Η λίστα είναι γενικά για Linux, αλλά υπάρχει ανοχή σε άλλα θέματα
> τριγύρω από αυτό (unix ή open source).
>
> Εγώ δε βρήκα το post σου off-topic, οπότε κακώς το σχόλιο του 1ου reply
> που δέχτηκες.

Το σχόλιο μου ήταν απλά μία παρατήρηση, για την λίστα.
Δεν είχα καμία διάθεση να "προσβάλω" κανέναν.
Τέλος εάν διαβάσει κανείς όλο το email που έστειλα θα
δει ότι προσπάθησα να απαντήσω όσο καλύτερα μπορούσα,
οπότε το "κακώς σχόλιο" ως κριτική δεν το δέχομαι.

ΥΓ: Ζητώ συγνώμη εάν η απάντηση μου προκάλεσε αυτήν την αντίδραση,
στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι πιο προσεκτικός με τις
απαντήσεις μου.