Re: Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Wed Aug 23 13:43:52 EEST 2006

On 8/23/06, Nick Lekkas <nlekkas at gmail.com> wrote:

>     Ο λόγος που αρχίζω να τα ψάχνω αυτά είναι γιατί θέλω στο γραφείο μου
> να
> σταματήσω να πληρώνω τα υπερβολικά χρήματα που πληρώνω τώρα στην Microsoft
> κάθε τρείς και λίγο για νέες άδειες χρήσης για το Office για νέους
> τερματικούς σταθμούς και το ίδιο ισχύει και για το SourceSafe.... Δεν ξέρω
> αν έγινα κατανοητός...

Πολύ καλά κάνεις... απορώ γιατί κάποιοι μου λένε... "εεεε... δεν μας
κοστίζου και τόσο οι άδειες χρήσης..."

   Έχω ήδη στημένο linux μηχάνημα σαν server για άλλες δουλείες
> proxy/firewall, web server (Development) Database(Development) οπότε ναι
> το
> server κομμάτι θα το βάλω εκεί ....Ελπίζω να υπάρχει κάτι για Windows
> GUI....
>    H γλώσσα προγραμματισμού για Windows Application που γράφουμε είναι το
> .NET 2005. Τι συμβατότητα έχει με το SubVersion....?

Αυτό σημαίνει ότι στα clients θα συνεχίσεις να τρέχεις Windows... Σωστά;
Ρίξε μια ματιά στο mono ( http://www.mono-project.com/Main_Page )

   Όσο για το OpenOffice έχω ακούσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα συμβατότητας
> με το Microsoft. Και ότι το Calc τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.....

Για απλά έγγραφα (μερικές σελίδες) δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα... αν τώρα
έχεις έγγραφα των 100 σελίδων με πίνακες/εξισώσεις /εικόνες... εκείς ίσως
αντιμετωπίσεις κάποια προβλήματα.. αλλά εξαρτάται από το πόσο πολύ
εκμεταλλεύεστε τις δυνατότητες του MS Office. Οι περισσότεροι που γνωρίζω
χρησιμοπούν το MS Office ως "γραφομηχανή"... οπότε δεν νομίζω να έχεις
ιδιαίτερο πρόβλημα.

   Τις επόμενες μέρες θα τα κάνω test όλα αυτά και θα σας πω και τις
> εντυπώσεις....

Αναμένουμε...

--
Nikos Papagrigoriou