RE: Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Nick Lekkas nlekkas at gmail.com
Wed Aug 23 13:13:55 EEST 2006

    Ο λόγος που αρχίζω να τα ψάχνω αυτά είναι γιατί θέλω στο γραφείο μου να
σταματήσω να πληρώνω τα υπερβολικά χρήματα που πληρώνω τώρα στην Microsoft
κάθε τρείς και λίγο για νέες άδειες χρήσης για το Office για νέους
τερματικούς σταθμούς και το ίδιο ισχύει και για το SourceSafe.... Δεν ξέρω
αν έγινα κατανοητός...
   Έχω ήδη στημένο linux μηχάνημα σαν server για άλλες δουλείες
proxy/firewall, web server (Development) Database(Development) οπότε ναι το
server κομμάτι θα το βάλω εκεί ....Ελπίζω να υπάρχει κάτι για Windows
GUI....
   H γλώσσα προγραμματισμού για Windows Application που γράφουμε είναι το
.NET 2005. Τι συμβατότητα έχει με το SubVersion....?
   Όσο για το OpenOffice έχω ακούσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα συμβατότητας
με το Microsoft. Και ότι το Calc τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.....
   Τις επόμενες μέρες θα τα κάνω test όλα αυτά και θα σας πω και τις
εντυπώσεις....