Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Balaskas Evaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Aug 23 13:05:42 EEST 2006

Nick Lekkas wrote:

>    H γλώσσα προγραμματισμού για Windows Application που γράφουμε είναι το
> .NET 2005. Τι συμβατότητα έχει με το SubVersion....?

το dot net είναι framework, δεν είναι γλώσσα προγραμματισμού !!!

ρίξε μια καλή ματιά στο [0], οι περισσότερες ερωτήσεις σου θα λυθούν
γρήγορα.

>    Όσο για το OpenOffice έχω ακούσει ότι έχει σοβαρό πρόβλημα συμβατότητας
> με το Microsoft. Και ότι το Calc τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.....
>    Τις επόμενες μέρες θα τα κάνω test όλα αυτά και θα σας πω και τις
> εντυπώσεις....

Μην ακούς κανέναν, δες το μόνο σου σύμφωνα με τις δικές σου απαιτήσεις,
Για παράδειγμα μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κανένα μα κανένα αρχείο
γραμμένο από MS Office το οποίο να μην ανοίγει σε OpenOffice.

Άρα εάν πάρεις την δική μου γνώμη (πάνω στα αρχεία τα οποία έχω δει)
θα πάρεις ως απάντηση ότι η συμβατότητα είναι 99,99% !!!

[0] http://subversion.tigris.org/

- ebal