Re: Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Wed Aug 23 12:54:15 EEST 2006

On 8/23/06, Balaskas Evaggelos <ebalaskas at ebalaskas.gr> wrote:

> Ακόμα είναι αργό (τουλάχιστον σε εμένα) και τις περισσότερες φορές
> οι πίνακες του .doc δεν εμφανίζονται σωστά. Γενικότερα πάντως είναι
> σαφώς ότι καλύτερο έχουμε στο Linux.

se d805 at 2,66 paizei sumpa8htika apo pleuras taxuthtas me mono ellatwma
to oti argei na fortwsei ligo (java einai auth)

kalutero mexri na bgei to microsoft office ...

> --

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656