SOLVED: Apache2σε SuSE δεν βλέπει το home directory

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Aug 22 10:18:51 EEST 2006

On 2006-08-22 02:34, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> Ελύθη το πρόβλημα! Βρήκα μια άκρη σε κάποιο forum, την ακολούθησα,
> πειραματίστηκα, και τελικά μάλλον πρόκειται για κάποιου είδους
> παραξενιά της SuSE.
>
> Το πρόβλημα λύνεται αν στο αρχείο /etc/apache2/default-server.conf
> προστεθούν οι γραμμές:
>
> <IfModule mod_userdir.c>
>     Include /etc/apache2/mod_userdir.conf
> </IfModule>
>
> Εννοείται το mod_userdir.conf πρέπει να περιέχει (όπως ήδη ελέχθη στο
> thread) τις γραμμές:
>
> 	UserDir disabled
> 	UserDir enabled bones
> [...]

Δεν υπάρχει "ορθόδοξος" τρόπος να γράψεις το httpd.conf σου.

Αυτό το κόλπο με τα include files, το χρησιμοποιώ κι εγώ συχνά, ειδικά
όταν υπάρχουν πολλά virtual hosts.  Μπορείς, ας πούμε να κάνεις κάτι σαν:

    Include /etc/httpd/cf/main.cf
    Include /etc/httpd/cf/vhosts.cf

Κι αυτό να είναι *ΟΛΟ* το /etc/httpd/httpd.conf σου (με 8192 levels από
include files μετά για κάθε 'feature' που θες να ενεργοποιήσεις :P)