SOLVED: Apache2σε SuSE δεν βλέπει το home directory

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Aug 22 02:34:13 EEST 2006

Ελύθη το πρόβλημα! Βρήκα μια άκρη σε κάποιο forum, την ακολούθησα,
πειραματίστηκα, και τελικά μάλλον πρόκειται για κάποιου είδους παραξενιά της
SuSE.

Το πρόβλημα λύνεται αν στο αρχείο /etc/apache2/default-server.conf προστεθούν
οι γραμμές:

<IfModule mod_userdir.c>
        Include /etc/apache2/mod_userdir.conf
</IfModule>

Εννοείται το mod_userdir.conf πρέπει να περιέχει (όπως ήδη ελέχθη στο thread)
τις γραμμές:

	UserDir disabled
	UserDir enabled bones
	UserDir public_html

(όπου bones, τα ονόματα των χρηστών που επιτρέπεται να έχουν πρόσβαση).

Απ' ότι κατανοώ, παρότι φορτώνει ήδη το userdir module, όπως του έχω πει και
μέσα από το YaST να κάνει, δεν φόρτωνε το configuration του module αυτού.
Σημειωτέον οτι στη SuSE το αρχείο /etc/apache2/httpd.conf δεν περιέχει
ουσιαστικά τίποτα, παρά μόνο includes για επιμέρους αρχεία ρυθμίσεων.

Δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι ορθόδοξα ή ανορθόδοξα, πάντως λύση βρέθηκε.
Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν στο thread!!!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"