ΟΤ: αυτοκτονίες was: Re: Boom v0.1.0 (first complete release)

Iakwbos Triantafilloy ewsforos at styx.irc.gr
Mon Aug 14 19:33:05 EEST 2006

Chameleon wrote:

<snip>

>Ξέρεις και τι λένε βλέπω τα απόρρητα χαρτιά.
>

>>Έχω ένα Hummer και κάτι G3-A4 για πώληση, πληροφορίες εντός.
>>

>Μάλιστα.
>Για όλα φταίνε οι Διοικητές που δεν είναι αμείλικτοι. Η ευθύνη είναι
>100% δική τους.

</snip>

a) TSOUREKIA EPITELOUS!

kai b)  /me prosferei tsixlitsa 4.7gr me geysh C4 (mantepste pws to
ypologisa) me sklhrh froutozoumerh stagona geyshs pyrokrothth sth mesh
ston Chameleon, kai perpataei ligo pio pera pou exei akoumpisei ta
kleidia tou aytokinhtou me to <hint> thlexeirhstirio tou "synagermou"
</hint>.

Kai twra tha paiksoume ena paixnidi... to paixnidi einai opws masas na
kleiseis me ta xeria to stoma oso pio sfixta mporeis... Etsi tha eimaste
sigouroi oti oute na grapseis tha mporeis. Ante mpas kai hremhsoume...

I.T.

PS: Ksexases na kaneis CC _kai_ sta everybody at OHE kai everybody at NATO...
Kata ta alla nomizw tous kalypses olous, apo toulaxiston 2 fores ton
kathena.