ΟΤ: αυτοκτονίες was: Re: Boom v0.1.0 (first complete release)

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Mon Aug 14 19:02:24 EEST 2006

George Marselis wrote:

> Ας μιλήσουμε πρώτα για τις "αυτοκτονίες", θανάσιμους "αυτοτραυματισμούς",

Είναι κάτι άλλο από αυτοκτονίες;
Ξέρεις κάτι παραπάνω και μας το κρατάς κρυφό;
Έχεις κάνει τη θητεία σου κατ' αρχάς;

> Μανίτσες και τους φαντάρους που πάντα φταίνε.

Δεν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά ο Λοχαγός που το φυλάκιο ήταν χρεωμένο σε
αυτόν έφαγε 10 χρόνια και τώρα είναι ΣΦΑ. Μην νομίζεις οτι δεν πλήρωσε
κανείς για ότι έγινε στη Μανίτσα.

> Μετά μπορούμε να μιλήσουμε για 10 "απόρρητα" χαρτιά που αναφέρουν ότι δεν
> υπάρχουν φαντάροι να φυλάξουν το κάθε "καίριο" φυλάκιο στο κάθε
> Κολοκωτρονίτσι δίπλα στου Κυρ-Σταύρου το σουβλατζίδικο, και την πληρότητα
> και την "εκπαίδευση" στο γοπινκ, γιαλίζειν, βάφειν και
> ορντινάτσα-στα-ΚΑΥΥ-ιν.

Ξέρεις και τι λένε βλέπω τα απόρρητα χαρτιά.

> Έχω ένα Hummer και κάτι G3-A4 για πώληση, πληροφορίες εντός.

Μάλιστα.
Για όλα φταίνε οι Διοικητές που δεν είναι αμείλικτοι. Η ευθύνη είναι
100% δική τους.