PDF τίτλοι και αρχειοθέτηση

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri Apr 28 15:25:59 EEST 2006

On Fri, 2006-04-28 at 13:26 +0300, Giannis Papadopoulos wrote:
> Έχω ξεπεράσει κάθε λογικό νούμερο σε papers, παρουσιάσεις και άλλα τινά
> στο δίσκο μου - και ακόμα είμαι νέος.
>
> Το θέμα είναι ότι εξ αρχής δεν σκέφτηκα να βάλω στα pdf των papers τον
> τίτλο τους και έχουν μείνει διάφορα cryptic ονόματα.
>
> Υπάρχει κάποιο εργαλείο να "βγάζει" τον τίτλο και να αντικαθιστά τον
> υπάρχοντα;

Αυτό μπορεί να γίνει με επανεκτύπωση των pdf σε pdf περνώντας και το
κατάλληλο pdfmark στο ghostscript.

Ακόμη καλύτερα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το PDF ToolKit (GPL) που
μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά, καθώς και πολλές άλλες. Σήμερα διάβασα
ένα σχετικό άρθρο:
http://applications.linux.com/article.pl?sid=06/04/17/1943230
Εκεί θα βρεις και όλα τα σχετικά links. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.

> Ακόμα καλύτερα, υπάρχει κάποιος τρόπος να αρχειοθετηθούν και να μπορώ να
> κάνω ένα σοβαρό search (το Beagle κάτι πάει να πει, αλλά όχι και πολλά
> προς το παρόν); Η λύση κατάλογος στον κατάλογο δουλεύει μέχρι τους 50.
> Μετά χάνεις την μπάλα.

Για indexing & searching το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, εκτός του beagle,
είναι το htdig, αλλά θα χρειαστεί κάποιες manual ρυθμίσεις ώστε να
μπορεί να κάνει index τα pdf. Προσωπικά θεωρώ το beagle ως την καλύτερη
λύση.