DSL traffic

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Apr 28 11:18:41 EEST 2006

Giannis Beredimas wrote:

> Τι σχέση έχει το firewall με το routing;;;;;;

> Αντιλαμβάνεσαι ελπίζω πως το να χρησιμοποιείς το snort για ένα home
> system firewall θυμίζει το ανέκδοτο με το σφυρί και την καρφίτσα ε;
>
> Γ.

hmmm

Μάλλον ΕΓΩ τα μπέρδεψα τελικά, βλέπω ότι το tc αποτελεί μέρος του
iproute2 κι όχι των iptables όπως πίστευα. Σκέφτηκα και το forwarding
που κάνουν τα tables σε συγκεκριμένα host, σε ένα lan, είναι λίγο
δύσκολο να τα ξεχωρίσεις σε μερικές περιπτώσεις, αλλά μάλλον το routing
μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το iproute2.