DSL traffic

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Apr 28 11:13:11 EEST 2006

Giannis Beredimas wrote:

> Τι σχέση έχει το firewall με το routing;;;;;;

> Αντιλαμβάνεσαι ελπίζω πως το να χρησιμοποιείς το snort για ένα home
> system firewall θυμίζει το ανέκδοτο με το σφυρί και την καρφίτσα ε;
>
> Γ.

Δεν είπα ότι έχει σχέσει. Αλλά βλέποντας[1] το πως ακριβώς τα έγραψα
καταλαβαίνω την απορία σου.. για το routing εκτός από το iproute2 σε
Linux περιβάλλον χρησιμοποιώ και τα iptables τα οποίο είναι πιο γνωστά
για την λειτουργία τους ως firewall, traffic shaper, QoS κτλ.
Γι αυτό στο πρώτο post τα έβαλα όλα σε ένα τσουβάλι. Δεν είναι όμως,
ήθελα να διασαφηνίσω τι λειτουργίες ζητά από τα iptables ο Κωνσταντίνος,
firewall (reports ή όχι?) ή απλώς routing.

Όσο για το snort.. από την στιγμή που το overheat είναι μηδαμινό και τα
reports του πιο καθαρά δεν βλέπω αναλογίες σφυριού με καρφίτσες, για την
ώρα τουλάχιστον..

[1] Μα τι σκατά πρέπει να κάνω για να παίρνω τα email σαν άνθρωπος,
όποτε πήρα email σε accounts τύπου mail.gr ο pop ήταν κάτω 2 φορές το
μήνα.. το google δεν με αφήνει να διαβάσω τα post που κάνω στην LGU και
πρέπει να ανοίγω browser.. έλεος πια, μήπως να το γυρίσω σε otenet? Μου
έδωσαν κι αυτοί ένα email acc με την adsl.