case of letters

axelmangr axelmangr at freemail.gr
Wed Apr 26 12:50:50 EEST 2006

> Το λάθος σου είναι ότι χρησιμοποιείς FAT ή κάποιο άλλο μη-Linux
> filesystem.  Είναι γνωστές οι αρχηδιές που κάνει το FAT όταν
> ανακατεύεις μικρά με κεφαλαία, αφού -- όπως όλα τα πράγματα στον
> κόσμο της Microsoft -- η υποστήριξη για ονόματα με μικρά και
> κεφαλαία είναι ένα απίστευτα ηλίθιο "hack".
>
> Αλλαξε filesystem και θα βρεις την υγειά σου.

Καλημέρα

και  ευχαριστώ για την απάντηση. Γενικά έχεις δίκιο ότι το FAT γαμεί
λίγο τα πράγματα. Έχω ένα εξωτερικό σκληρό και τον μοιράζω σε ένα winxp
pc που υπάρχει σπίτι και συνδέετε μέσω lan με το linux μου. Οπότε
φαντάζομαι ότι το fat-οειδές είναι λίγο μονόδρομος για να τον βλέπουν
όλοι. Επίσης δεν μπλέκω τα κεφαλαία με τα μικρά. Κάνω ένα
mkdir GIORGOS για παράδειγμα και με ls παίρνω giorgos. Από το win pc
πάντως το folder είναι με κεφαλαία

Ευχαριστώ και πάλι
axelmangr