case of letters

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 25 19:25:55 EEST 2006

On 2006-04-25 12:58, axelmangr <axelmangr at freemail.gr> wrote:
> Καλημέρα παιδιά
>
> Έχω μια ερώτηση που αφορά το bash και το file system.Όταν κάνω
> ένα mkdir και το όνομα του αρχείου έχει παραπάνω από μία λέξεις
> και χρησιμοποιώ κεφαλαία γράμματα τότε όλα είναι μια χαρά. Όταν
> όμως το directory περιέχει μόνο μία λέξη τότε σε ls εμφανίζεται
> ή με μικρά ή με κεφαλαία σε μία τελείως random διανομή. Όταν
> πάω να μετονομάσω ένα directoy από μικρά σε κεφαλαία μου λέει
> ότι "the directory already exists" (πολύ φυσικό αφού το έφτιαξα
> με κεφαλαία). Έχετε καμιά ιδέα τι δεν κάνω καλά ή τι δεν έχω
> σετάρει καλά?

Το λάθος σου είναι ότι χρησιμοποιείς FAT ή κάποιο άλλο μη-Linux
filesystem.  Είναι γνωστές οι αρχηδιές που κάνει το FAT όταν
ανακατεύεις μικρά με κεφαλαία, αφού -- όπως όλα τα πράγματα στον
κόσμο της Microsoft -- η υποστήριξη για ονόματα με μικρά και
κεφαλαία είναι ένα απίστευτα ηλίθιο "hack".

Αλλαξε filesystem και θα βρεις την υγειά σου.