console fonts & install fonts

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Wed Apr 26 12:20:03 EEST 2006

Δυο προβλήματα για τα οποία δεν βρήκα λύση στο google.

Έχω Kubuntu 5.1

1. Πατάω Alt-Shift σε κονσόλα (εκτός KDE) και αντί για ελληνικά γράφει
latin-2. Είναι σίγουρα font πρόβλημα της κονσόλας. Το θέμα είναι από που
αλλάζει η γραμματοσειρά της κονσόλας;

2. Εγκατέστησα (από το αντίστοιχο εργαλείο του KDE) όλες τις
γραμματοσειρές των Windows στο Kubuntu. Το θέμα είναι οτι εγκαταστάθηκαν
μόνο στο δικό μου χρήστη και όχι σε όλους. Πως θα τις εγκαταστήσω για να
τις βλέπουν όλοι;

3. Το μόντεμ Agere AC'97 για φορητό ακόμα δεν λειτουργεί (δεν βρέθηκε
driver) και αναγκάζομαι (μέχρι να τελειώσει η άδεια οπότε θα γυρίσω στη
DSL) να στέλνω posts από Windows.

Επίσης θα με ενδιέφερε πολύ να ξέρω αν είναι δυνατόν, να δημιουργήσεις
ένα χρήστη και να αντιγράψεις όλα τα αρχεία ρυθμίσεων τα δικα σου σε
αυτόν (αντι να τα ξαναρυθμίζεις απο την αρχή). Μιλάω για ρυθμίσεις στο KDE.

Κι ακόμα καλύτερα αν είναι δυνατόν (δίχως να εγκαταστήσω τον Mozilla
αφού ο Konqueror με καλύπτει ανετα) να πάρω τα bookmarks και το address
book από το Mozilla Firefox/Thunderbird και να τα βάλω στα Konqueror,
Kontact. Προσωπικά βέβαια δεν το πιστεύω οτι γίνεται, οπότε μάλλον θα
βάλω Mozilla και στο Linux (για να κάνω copy τα data αρχεία απο τα Windows).

Περίεργο ε;!
Δυο χρόνια πριν, αυτή η λίστα είχε διψήφιο αριθμό προβλημάτων! Και το
πρώτο ψηφίο δεν ήταν το 1!