Mandriva, Kubuntu, bash completion

Vagelis D. vdiogos at yahoo.gr
Mon Apr 17 15:07:03 EEST 2006

Εγκατέστησα πρόσφατα το kubuntu στη θέση του mandriva και είμαι πολύ
ευχαριστημένος. Το μόνο που μου λείπει λιγουλάκι είναι το control center
με τα drakes που είχε η mandriva και αυτό που θα ήθελα απ' το kubuntu
είναι να είχε το synaptic ένα gui για το apt-file search.

Αυτό όμως που δεν μπορώ να συνηθίσω είναι το bash completion. Στο
mandriva πάταγα μια φορά το tab και μου έδειχνε τα suggestions. Στο
kubuntu χρειάζεται να το πατήσω δεύτερη φορά και ακούγεται και αυτό το
σπαστικό μπιπ. Μπορεί να φαίνεται αστείο αλλά είναι αρκετά εκνευριστικό.

Υποθέτω ότι πρέπει κάτι να αλλάξω στο /etc/bash.bashrc ή στο
/etc/bash_completion. Τα κοίταξα αλλά δεν έβγαλα άκρη.

Ξέρει κανείς τι να αλλάξω ή τουλάχιστον αν κοιτάζω τα σωστά αρχεία; Αν
όντως είναι αυτά τα αρχεία, μήπως μπορεί να μου τα στείλει κάποιος που
χρησιμοποιεί mandriva;

"Beauty is truth, truth beauty" - that is all
	  Ye know on earth, and all ye need to know.