LILO finally works!!! -- was: GRUB says

dimitris jemos djemos at slackel.no-ip.org
Mon Apr 17 10:45:02 EEST 2006

O/H Chameleon έγραψε:

> Γιατί το Slackware είναι πολύ δύσκολο για μένα. Το configuration του δεν
> είναι βασισμένο σε mouse clicks ;-P
>
> Ούτε να απεγκαθιστώ πακέτα ξέρω, ούτε να εγκαθιστώ, ούτε τίποτα.
> Βέβαια, είδα οτι υπάρχει ένα βιβλίο μέσα στα CDs της 10.2 διανομής.
>
> Ωστόσο, είπα, αφού απέτυχαν όλα τα άλλα, δεν δοκιμάζω το Slackware;
> Άλλωστε το είχα ξαναεγκαταστήσει στο παρελθόν.
>
> Και ναι λοιπόν! Το Slackware λειτουργεί κανονικά, το LILO λειτουργεί
> κανονικά, τα NTFS αναγνωρίζονται κανονικά (όχι ακόμα και τα ελληνικά
> ονόματα) αλλά R/O προφανώς, και γενικά όλα είναι εντάξει!

> [...]
Για ελληνικά στο slackware από γραμμή εντολών σαν διαχειριστής (root)
1) στο /etc/profile.d/lang.sh γράφεις
export LANG=el_GR.UTF-8 ή
export LANG=el_GR ανάλογα τι θέλεις
2) /etc/X11/xorg.conf προσθέτεις οτι λείπει απο τα παρακάτω

Section "InputDevice"
Identifier  "Keyboard0"
Option "XkbRules"  "xorg"
Option "XkbModel"  "pc105"
Option "XkbLayout"  "en_US,el"
Option "XkbOptions"  "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll,compose:ralt"
Option "XkbVariant" "basic,extended"
Driver      "kbd"
EndSection
3)Κατεβάζεις από http://download.savannah.gnu.org/releases/freefont/
γραμματοσειρές και τις εγκαθιστάς στο /usr/share/fonts/freefonts
4) τρέχεις σαν root το fc-cache -fv
5) γράψε exit
6) και κάνε login πάλι
7) σήκωσε τα Χ με startx
και είσαι έτοιμος

Υ.Γ. Και επίσης στο KDE επιλέγεις το απο control center-> χώρα ελλάδα
κλπ για να εμφανιστούν τα ελληνικά μενού