Hi all

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Apr 14 22:34:16 EEST 2006

Eleftherios Theofilopoulos wrote:
> Euxsristw poly olous pou apantisane sto email mou kai kalws sas vrika.
>
> File Panagiwti, exeis dikio gia to "ektos klimatos" pisteuw, apla,
> isws tapeina, perimena ena kalwsir8es prwta kai ystera ta "flames".
> Alla ola ta sxolia kala einai idiws otan prow8oun gnwsi kai einai
> kaloproaireta.
>
> Oson afora to Hellug i diafora egkeitai sto GNU-Linux kai oti i Hellug
> den einai GLUG, psilo-leptomereia to xerw, alla epeidi exw epafes me
> Gnu kai FSF kai me lypei na vlepw groups apo olo ton kosmo stin selida
> tous kai oxi apo tin Ellada.

Στο άρθρο 2 παράγραφος 3 του καταστατικού του HELLUG αναφέρεται μεταξύ
των σκοπών και επιδιώξεων του συλλόγου "Η δημιουργία, τροποποίηση και
προσαρμογή στις ελληνικές ανάγκες λογισμικού, που σχετίζεται με το Linux
καθώς και η ελεύθερη διανομή του." Εάν αυτό δεν είναι αρκετό για να
κάνει σαφή τη σχέση του HELLUG με το *ελεύθερο* λογισμικό, υπάρχει και η
δράση του συλλόγου ως αδιάσειστη απόδειξη του γεγονότος ότι τα μέλη του
δεν είναι οπαδοί του Torvalds και του πυρήνα του, αλλά θιασώτες της
φιλοσοφίας του ΕΛ/ΛΑΚ (με έμφαση στο τμήμα "ΕΛ" του αρκτικόλεξου). Ο
τίτλος είναι που κάνει τη διαφορά; Ακόμα και ο RMS έβαλε νερό στο κρασί
του, ας τελειώνουμε επιτέλους με αυτόν τον - ποιητική αδεία [που στο
*&#$^&% είναι η υπογεγραμμένη] "παλαιοκομματισμό"...

> Isws ama 8elete kai symfwnoun kai ta atoma apo Hellug na kanoume mia
> "prow8isi" tis Hellug, wste na symperilifthei stin episimi lista filwn
> tou GNU-Linux. Mia protasi kanw, den exoume kati na kerdisoume, pera
> isws apo parapanw provoli tis xwras mas.

Ελπίζω να με διαψεύσεις, αλλά έχω την εντύπωση ότι στην προθυμία σου
διακρίνω κάποιου είδους "οπαδισμό"... Απ' όσο γνωρίζω, η προσπάθεια των
μελών του συλλόγου εστιάζεται στην προώθηση της χρήσης και ανάπτυξης του
ελεύθερου λογισμικού και όχι στην προβολή της Ελλάδας ή της Φλαμανδίας ή
της Ακτής του Ελεφαντοστού. Ούτε του Linus, ούτε του Richard ή του Bruce
ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου. Από τη δική μου προσωπική οπτική, ΔΕΝ
είμαστε στρατευμένοι (και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα).
Επίσης, οι επίσημοι τίτλοι και λίστες δε σημαίνουν και πολλά εδώ... το
έργο και το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει.

> Panw apo ola den epi8ymw na xekinisw ena flame gia poia i diafora
> GNU-Linux kai Linux i poios einai pio spoudaios o Torvalds, i o
> Stallman. Pisteuw pws panw apo ola einai i agapi kai to endiaferon mas
> gia ola ta se -X sistimata, ante kai BSD, kai auto katafernei toso
> kala afti edw i lista.

Για τον κ. Stallman νομίζω ότι μπορεί να μας πει αρκετά ο αντιπρόεδρος
του συλλόγου, από πρώτο χέρι :-) Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στα
αρχεία των λιστών του συλλόγου (http://www.hellug.gr/mailing-lists) και
να εξοικειωθείς λίγο με το (καθόλου ευκαταφρόνητο) έργο του. Πιστεύω ότι
αυτή η προσέγγιση θα σε βοηθήσει να σχηματοποιήσεις πολύ καλύτερα τις
προτάσεις σου.

> Oti kalytero,
>
> LefTy

Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ