Hi all

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Fri Apr 14 19:30:36 EEST 2006

Euxsristw poly olous pou apantisane sto email mou kai kalws sas vrika.

File Panagiwti, exeis dikio gia to "ektos klimatos" pisteuw, apla,
isws tapeina, perimena ena kalwsir8es prwta kai ystera ta "flames".
Alla ola ta sxolia kala einai idiws otan prow8oun gnwsi kai einai
kaloproaireta.

Oson afora to Hellug i diafora egkeitai sto GNU-Linux kai oti i Hellug
den einai GLUG, psilo-leptomereia to xerw, alla epeidi exw epafes me
Gnu kai FSF kai me lypei na vlepw groups apo olo ton kosmo stin selida
tous kai oxi apo tin Ellada.

Isws ama 8elete kai symfwnoun kai ta atoma apo Hellug na kanoume mia
"prow8isi" tis Hellug, wste na symperilifthei stin episimi lista filwn
tou GNU-Linux. Mia protasi kanw, den exoume kati na kerdisoume, pera
isws apo parapanw provoli tis xwras mas.

Panw apo ola den epi8ymw na xekinisw ena flame gia poia i diafora
GNU-Linux kai Linux i poios einai pio spoudaios o Torvalds, i o
Stallman. Pisteuw pws panw apo ola einai i agapi kai to endiaferon mas
gia ola ta se -X sistimata, ante kai BSD, kai auto katafernei toso
kala afti edw i lista.

Oti kalytero,

LefTy