Hi all

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Fri Apr 14 18:00:55 EEST 2006

File count of death euxaristw pou egkrineis tis paragrafous kai tin
or8ografia mou.
8a agnoisw to meros tis diafimisis kai tis allagis tou Subject se Corn Flakes...

8a i8ela omws na meinw sto giati vrikes mataiodoxo to email mou?

Mia eisagwgi ekana, epeidi to 8ewrisa prepon ws neoeiserxomenos se mia
lista filwn tou Linux gia to poios eimai meses-akres kai poio einai to
endiaferon mou ka8ws kai kapoies philodoxies, sxetikes me ti lista,
pou exw.