USB mount problem

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Apr 14 17:40:43 EEST 2006

On Friday 14 April 2006 16:44, William Wallace wrote:
> Έχω ένα (μαντολίνο πήγα να γράψω) USB flash και θέλω να το δώ μέσα
> από το linux.
> Ας υποθέσουμε ότι θέλω να το κάνω mount στο /mnt/flash
> Ποια σύνταξη της εντολής mount πρέπει να γράψω?
>
> shell> mount <kati-alla-ti> /mnt/flash

Υποθέτω πως έχεις συνδέσει μια συσκευή που έχει μόνο ένα partition, και
αυτό περιέχει ένα FAT filesystem μέσα του.

Ως root:
# mkdir -p /mnt/flash
# mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/flash

> Πρέπει να ενεργοποιήσω και το usb από τον kernel?

Σε οτιδήποτε νεότερο του 2.4 πρέπει να είναι ενεργοποιημένο.

Δοκίμασε τις εντολές lsusb και dmesg για περισσότερες πληροφορίες
σχετικά με τις συσκευές USB που έχει "δει" ο πυρήνας.

-Α