MS & Linux

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri Apr 14 01:45:46 EEST 2006

On Tue, 2006-04-11 at 21:23 +0300, Antonis Christofides wrote:
> Γνωρίζετε ότι πολλές φορές η MS έχει βγάλει αυτά τα ωραία "Get the
> facts on Windows and Linux" (τα θεωρώ τρομερή διαφήμιση για το Linux
> και έχω αναρτήσει ένα έξω απ' την πόρτα μου).
>
> Σήμερα όμως για πρώτη φορά το βλέπω στη μπροστινή σελίδα:
>    http://www.microsoft.com/
> Το Linux πρώτο θέμα στη μπροστινή σελίδα της MS  :-)
> Τρομερή πόρωση! :-)

Αν οι καλοί και μεγάλοι πελάτες το ζητήσουν, τότε δε θα απορήσω αν η
Microsoft κυκλοφορήσει μια δική της διανομή Linux. Προς το παρόν έφτιαξε
το Port 25 (http://port25.technet.com/)

Εμένα αυτό που μου ήρθε στο μυαλό τις τελευταίες 2-3 βδομάδες ήταν το
βιντεο "Inevitable" που υπήρχε στο Red Hat Magazine ιουνίου:
http://www.redhat.com/magazine/008jun05/features/inevitable/