greek filenames in smb share

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Apr 11 14:33:35 EEST 2006

έχω ένα samba server που παίζει μια χαρά εδώ και μήνες. Σήμερα
συνδεθηκα με ssh και τυχαία έκανα ένα ls σε έναν φάκελο που τον
μοιράζω μέσω samba και ανακάλυψα ότι δεν μπορούσα να δω ελληνικά
ονόματα αρχείων. Π.χ.:

     # ls
     ?? 2005.xls
     ?????????2.eml

     # ls -b
     \324\303\ 2005.xls
     \305\355\347\354\335\361\371\363\347.eml

Δεν έχω κανένα άλλο πρόβλημα με ελληνικά (έχω ελληνικό keyboard -
βλέπω ελληνικά - φτιάχνω ελληνικά ονόματα αρχείων). Π.χ.:

     # echo foo > Τεστ ; ls
     Τεστ

Προφανώς το samba κωδικοποιεί περίεργα τα ονόματα αρχείων πριν τα
γράψει στο δίσκο και 99% φταίω εγώ για αυτό :-( . Συγκεκριμένα νομίζω
ότι το λάθος μου είναι αυτο:

     # cat /etc/samba/smb.conf
     [global]
             unix charset = ISO8859-7

Φταίει όντως αυτό? Αν ναι τι κάνω τώρα για να μετατρέψω τα πάντα σε
utf-8? Αν αυτό δεν γίνεται πως θα μπορούσα να βλέπω τα ελληνικά
ονόματα σωστά?