grub & lilo fail

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Fri Apr 7 16:54:06 EEST 2006

Dimitris Kalamaras wrote:

> [...]
>  >hda1 NTFS /windows/c
>  >hda2 ext3 /
>  >hda3 swap
>  >hdb1 NTFS /windows/d
>  >Epsa3a kai to google alla den brika kati a3iologo
>  >Ti mporei na ftaiei?
>
> Τα ελληνικά δεν φταίνε σίγουρα. Το έχω βάλει σε 5-6 μηχανήματα με
> ελληνικά εξαρχής και πρόβλημα δεν είδα.
>
> Δοκίμασες να ξεκινήσεις με το CD/DVD του SUSE και να επιλέξεις Boot from
> Hard Disk ;
> Λογικά πρέπει να ξεκινήσει το SUSE που έχεις εγκαταστήσει στο PC.
> Μετά πηγαίνεις στην κονσόλα του SUSE και επανεγκαθιστάς το GRUB με

Το σκέφτηκα. Αντί να φορτώσει τον πυρήνα, πήγε πιο πίσω και φόρτωσε το
grub. Οπότε πάλι τα ίδια.

> Καλού κακού, τσέκαρε πρώτα τι λέει το /boot/grub/grub.conf.

Μάλλον λες δηλαδή οτι αλλιώς το σέταρα κι αλλιώς γράφτηκε; Οχι οτι δεν
παίζει κι αυτό, αλλά στο Internet είδα κάποιον που έλεγε οτι αυτό
συμβαίνει όταν το grub δεν βρίσκει το grub.conf

> Επιπλέον μια άλλη λύση (ή και συνδυαζόμενη με τα παραπάνω) είναι να
> δοκιμάσεις να απενεργοποιήσεις το ACPI
> δίνοντας στο boot prompt του CD/DVD (με F3 νομίζω) την παράμετρο:
> noacpi

Ναι το είδα. Για να το δοκιμασουμε κι αυτο.
Αν και δεν μου πολυαρέσει σαν ιδέα να τρέχω πυρήνα δίχως ACPI.

Ευχαριστώ