???????? ?? EUROFASMA ??? ????????

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Apr 4 19:26:35 EEST 2006

Kostopoulos Theodoros wrote:
> Εαν ενδιαφέρεσαι για εκπαίδευση στο EUROFASMA εμπορική διαχείρηση,
>
> στην διάθεση σου.

Σε ποιον ακριβώς αναφέρεσαι; Θυμίζεις λίγο Βούρο στο "Εσύ αποφασίζεις"...

> Εαν έχεις άτομα στο «περιβάλλον σου» που χρειάζονται εκπαίδευση μπορώ
>
> να βοηθήσω.

Αυτά τα εισαγωγικά μου μοιάζουν για αναφορά σε παράγκα (από τις γνωστές
ντε).

> Εχω πιστοποιήση απο την singular καθώς και ότι σημειώσεις χρειαστείς για
>
> να μάθεις όλες τις δυνατότητες του προγράμματος.
>

> ΘΕΟΔΩΡΗΣ

Ερώτηση προς τη λίστα: μπορούμε να πούμε "Θεοδωρής"; Θεόδωρος ή Θοδωρής
έχω ακούσει, αλλά αυτό όχι...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/