system clock

Dimitris dimsinel at yahoo.gr
Tue Apr 4 16:24:52 EEST 2006

Nikos Kanellopoulos wrote:
> Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: το ρολόι του συστήματος επιμένει να δείχνει 35
> (ή καμιά φορά 60) λεπτά μπροστά. Αυτό το παρατηρώ από την προηγούμενη
> εβδομάδα που αλλάξαμε σε θερινή ώρα. Το σύστημα άλλαξε σωστά από 3 π.μ. σε 4
> π.μ. (ήταν ανοιχτό και το παρατήρησα "ζωντανά"), αλλά από τότε έχω αναγκαστεί
> να διορθώνω καθημερινά την ώρα 2-3 φορές ημερησίως.

Δεν ξέρω τι μ*κία κάνουν εκεί στη σούζι, αλλά μου έχει συμβεί και μένα 2
φορές!
  Δοκίμασε το εξής:
  -- Σβήσε το /etc/adjtime
  -- shutdown
  -- δες αν είναι εντάξει το  bios clock
  -- reboot

Κανονικά πρέπει να δουλέψει τώρα (μέχρι να κάνεις το επόμενο update???!!!)
Αν όχι, δες εδώ: http://susefaq.sourceforge.net/howto/time.html

Δ.