B2B Marketplace

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sun Apr 2 14:09:09 EEST 2006

On 4/2/06, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:
> Panagiotis Atmatzidis wrote:
> > Όσες φορές προσπάθησα να πάρω κάτι από ebay μου είπανε ότι δεν γίνεται
> > ship Ελλάδα το αντικείμενο για πιο ebay μιλάτε?
> > Χρησιμοποίησα μόνο αυτά της Ιταλίας, Αγγλίας, Αμερικής. Και κανένας τους
> > δεν έστελνε αντικείμενα εκτός της χώρας του.
>
> Ο πατέρας μου έχει πάρει από: Hong Kong, Αγγλία, Γερμανία. Από χώρες
> εκτός ΕΕ έμαθαν κάποια κολπάκια και στα μικρά δέματα βάζουν άσχετες
> περιγραφές και περνάνε άνετα από τα ηλίθια τελωνεία μας.
>
> Είναι ανάλογα στον άνθρωπο που τα στέλνει. Και μερικοί αν και λένε ότι
> στέλνουν μόνον UK, στέλνουν πάντου.
>
> --
> one's freedom stops where others' begin
>
> Giannis Papadopoulos
> Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
> University of Thessaly
> http://dop.freegr.net/
>
> --

mini tutorial gia ebay :-)

1) alpha bank -> anoigma logariasmou ->xrewstikh karta (debit) / cash
card electron visa
2) bazoume merika xrhmata (osa xreiazomaste gia thn agora + 2/3€)
3) anoigma logariasmou sto paypal
4) sta search preferences toy ebay bazete this item ships to : Greece

kalo einai na epikoinwneite me ton pwlhth gia ta metaforika sthn ellada

apo Hong Kong kai Kina exw agorasei diafora mpixlimpidia
(wifi/bluetooth dongles) kai grafoun panw stis suskeuasies birthday
gift :-) kai timh peripou to miso apo oso einai h a3ia tou proiontos.

kalo einai na agorazete apo eurwpaikh enwsh giati 3enoiazete apo ton
mpela tou telwneiou

apo germanous kai agglous pou exw agorasei den eixa pote problhma
se anti8esh me tous amerikanous pou einai xyma teleiws kai opote
8ymh8oun sto stelnoun

epishs oi kinezoi/taiwan/hk einai e3airetikoi ... stelnoun amesws

mpataria gia to laptop eftase apo kina se 5 meres :-)
ta dongles se 6

anti8eta mesos oros apo amerikh einai 15 meres

eyrwph paizoun 3-6 meres meso oro me taxyterous tous agglous

my 0,01€

--
Evangelos J. Tripolitakis
Electronics & Computer Engineer, MSc