B2B Marketplace

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sun Apr 2 13:31:14 EEST 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Όσες φορές προσπάθησα να πάρω κάτι από ebay μου είπανε ότι δεν γίνεται
> ship Ελλάδα το αντικείμενο για πιο ebay μιλάτε?
> Χρησιμοποίησα μόνο αυτά της Ιταλίας, Αγγλίας, Αμερικής. Και κανένας τους
> δεν έστελνε αντικείμενα εκτός της χώρας του.

Ο πατέρας μου έχει πάρει από: Hong Kong, Αγγλία, Γερμανία. Από χώρες
εκτός ΕΕ έμαθαν κάποια κολπάκια και στα μικρά δέματα βάζουν άσχετες
περιγραφές και περνάνε άνετα από τα ηλίθια τελωνεία μας.

Είναι ανάλογα στον άνθρωπο που τα στέλνει. Και μερικοί αν και λένε ότι
στέλνουν μόνον UK, στέλνουν πάντου.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/