gnome nautilus περιεργα

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Wed Sep 28 02:53:27 EEST 2005

On Wed, Sep 28, 2005 at 12:55:21AM +0300, Theodoros V. Kalamatianos wrote:

> [...]
>
> Έτσι έχω καταλήξει υποσυνείδητα να παρατήσω διάφορα προγράμματα,
> επιλέγοντας πιο "αδύναμες" εναλλακτικές, μόνο και μόνο επειδή τα defaults
> ήταν άσχημα ή δύσχρηστα και χρειαζόμουν περισσότερα απο 10 λεπτά για να τα
> στρώσω. Καταλαβαίνω ότι εδώ τίθενται πολλά ζητήματα προσωπικού γούστου,
> αλλά σε πολλές περιπτώσεις δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν μπορόυσαν να
> επιλεγούν αρχικές ρυθμίσεις που να μην δυσκολεύουν τους χρήστες - δεν λέω
> να αρέσουν, απλά να μην δυσκολεύουν. Για μένα τα καλά defaults είναι πολύ
> πιο σημαντικά από το να μπορώ να ρυθμίσω αν ο κέρσορας θα έχει σχήμα γάτας

Αν το τί είναι καλές αρχικές ρυθμίσεις ήταν κάτι αντικειμενικό ή/και
σταθερό θα συμφωνούσα απολύτως μαζί σου.  Όμως συχνά, το ποια αρχική
ρύθμιση είναι η καλύτερη αλλάζει από χρήστη σε χρήστη αλλά και κατά
την εξέλιξη του ίδιου του χρήστη.  Ειδικά όσον αφορά «επιφανειακά»
θέματα όπως το τι theme θα χρησιμοποιήσεις, τι χρώματα θα
χρησιμοποιήσεις στο syntax highlighting κτλπ που είναι βασικά θέμα
αισθητικής είναι αδύνατον να επιλέξεις defaults που θα ικανοποιούν
όλο τον κόσμο. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, γάρ.  ΚΤΓΜ όχι μόνο δεν
υπάρχει «σωστή» αισθητική αλλά ο ίδιος ο όρος μάλλον αποτελεί
"contradiction in terms".

Επίσης για προγράμματα γενικής χρήσης όπως ένας editor ή ένα desktop
που απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό με διάφορες ανάγκες και
δεξιότητες είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να επιλέξεις «σωστά» αρχικά
defaults.  Άλλα βολεύουν τον αρχάριο και άλλα τον power user.  Στο
help.gnu.emacs κάθε τόσο υπάρχουν flamewars μεταξύ αυτών που
υποστηρίζουν αρχικά defaults κατάλληλα για αρχάριους (να
προσελκύσουμε νέους χρήστες, λένε) και αυτών που θέλουν τα αρχικά
defaults να είναι κατάλληλα για τους έμπειρους χρήστες (γιατί να
κάθομαι να χάνω την ώρα μου στο customization, αφού οι περισσότεροι
καινούριοι χρήστες ούτως ή άλλως θα τα παρατήσουν και αυτοί που δεν
θα τα παρατήσουν θα καταλήξουν στα δικά μας defaults, τους απαντούν).
Άντε μετά να βρεις άκρη.

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so