programmers text editor: παραγωγικότητα

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Sep 27 21:32:04 EEST 2005

Αφού έκανα κι εγώ το χρέος μου και έστειλα ένα flamebait, να πώ και μια
(ελπίζω) σοβαρή γνώμη:
Η παραγωγικότητα δεν είναι μονόμετρο μέγεθος, δεν μπορούμε να λέμε οτι το χ
πρόγραμμα (ή περιβάλλον/IDE/σύστημα/περιφερειακό κλπ.) είναι πιο "παραγωγικό"
από το ψ.
Η απόδοση του προγράμματος εξαρτάται *από το πόσες ώρες δουλεύει ο χρήστης* σε
αυτο. Σαν να λέμε δηλ. (στο αιώνιο παράδειγμα με τα αυτοκίνητα) οτι το χ
αμάξι είναι καλό στην πόλη και το ψ για μεγάλες διαδρομές. Ο emacs μπορεί να
είναι φοβερός για όσους λιώνουν το πληκτρολόγιο προγραμματίζοντας (δηλ πάνω
από 5 καθαρές ώρες στον editor ημερησίως), αλλά όταν κάποιος θέλει να κάτσει
1-1,5 ώρα να διορθώσει λίγο κώδικα (που έρχεται από άλλον χρήστη), κάτι σαν
το kate/kwrite μπορεί να είναι πιό πρακτικό. Αν για εναν διορθωτή ήθελα εγώ
περισσότερο από μισή ώρα την ημέρα για να τον μάθω, αμέσως γίνεται
αντιαποδοτικός (γιατί δεν θα τον χρησιμοποιήσω πάνω από 2 ώρες μετά).
Το ιδανικό θα ήταν να συνδυάζονται και η ευκολία μάθησης και η γρήγορη χρήση
(με shortcuts, plugins)..

Στις Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2005 9:07 μμ, ο/η Leonidas Tsampros έγραψε: