programmers text editor

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Sep 27 14:43:53 EEST 2005

On Tue, Sep 27, 2005 at 09:36:35AM +0300, Michael Iatrou wrote:

> Όλα είναι customizable, αυτό δεν σημαίνει ότι τα default πρέπει να είναι όσο
> πιο παρανοϊκά γίνεται!

Κοίτα, περί ορέξεως ουδείς λόγος.  Όποιος/α έγραψε τις modes που λές
και διάλεξε τα εν λόγω χρώματα έχει (προφανώς) εντελώς διαφορετικό
γούστο από σένα, μάλλον πως θα του άρεσε αυτό το «θυμωμένη φρουτοσαλάτα»
"look and feel" και αφού είναι το default τόσο καιρό μάλλον πως
πρέπει να αρέσει και σε άλλους.  Τι να κάνουμε τώρα, να ιδρύσουμε
την "Αισθητική Αστυνομία Προγραμματισμού";  Το θέμα είναι ότι κανείς
δεν σου επιβάλει την εν λόγω (αντι)αισθητική επιλογή, αν δεν
γουστάρεις την αλλάζεις.

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so