programmers text editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 26 10:36:55 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:

> Όχι. Ωστόσο μπορεί χαλαρά να σου τσακίσει τον αριστερό καρπό μετά από
> δυο - τρεις ημέρες.
>
> ^x,^s,^x,k,[RET]
>
> :-P
>
> G.

Αυτό είναι ίσως κακό... Ήδη είναι αρκετά χαλασμένος ο αριστερός καρπός
μου - σε σημείο που ίσως να χρειαστεί εγχείρηση - και είμαι και δεξιόχειρ.

Αφού ψάχνω κάτι για voice recognition μπας και τον ξεκουράσω λίγο (παίζω
με το sphinx αλλά θέλει πολλή υπομονή για να μην το σπάσεις).

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr