programmers text editor

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Sep 26 23:04:57 EEST 2005

When the date was Monday 26 September 2005 10:34, Giannis Papadopoulos wrote:

> Δεν αμφιβάλλω, αλλά θεωρώ ότι ήδη γράφω αρκετά γρήγορα και αποδοτικά.
> Σκοπός είναι να περάσω στο επόμενο επίπεδο.
>
> Πέρα από το syntax highlighting [...]

BTW, το syntax highlighting του GNU/Emacs είναι ανυπερθέτως ότι πιό κακόγουστο
και αηδιαστικό έχω δει σε αυτόν το τομέα -- κάποιος είχε καταναλώσει
_μεγάλες_ ποσότητες LSD όταν έκανε την επιλογή χρωμάτων και πιθανότατα άκουγε
ABBA. Είναι ο μοναδικός editor στον οποίο δεν το ενεργοποιώ.

> Το μόνο που με χαλάει σε όλα αυτά (emacs-vi) είναι ότι πρέπει να έχω ένα
> δι/τρισέλιδο με τα συχνότερα shortcuts. Αν προσθέσουμε τον όγκο για το

Μετά από δύο βδομάδες χρήσης, γίνονται hardcoded σε κάποιο δύσμοιρο σύμπλεγμα
νευρώνων του αριστερού σου λοβού, που, προφανώς, μέχρι τότε περιείχε απείρως
πιο χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες...

--
 Μιχάλης Ιατρού