programmers text editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 26 10:34:02 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Πρέπει να δεις εμένα να γράφω C σε Emacs ή να κάνω π.χ. reformat ένα
> ολόκληρο βιβλίο που μόλις κατέβασα από το project Gutenberg.  Μετά θα
> σου φύγουν διάφορες απορίες (ή θα σου δημιουργηθούν πιο πολλές -- κάτι
> που μπορεί να είναι και καλύτερο εδώ που τα λέμε).

Δεν αμφιβάλλω, αλλά θεωρώ ότι ήδη γράφω αρκετά γρήγορα και αποδοτικά.
Σκοπός είναι να περάσω στο επόμενο επίπεδο.

Πέρα από το syntax highlighting και το auto-completion (έχει τέτοιο, δεν
έχει;) και δεδομένου ότι σπανίως ξεχνάω αγκύλες ή οτιδήποτε αντίστοιχο,
έχει κάτι να μου προσφέρει; Ρωτάω για να ξέρω αν είναι να ασχοληθώ ή να
το αφήσω να περάσει.

kate+xterm με βόλεψαν απίστευτα... Το θέμα είναι αν έχει να μου
προσφέρει κάτι παραπάνω ο emacs.

Το μόνο που με χαλάει σε όλα αυτά (emacs-vi) είναι ότι πρέπει να έχω ένα
δι/τρισέλιδο με τα συχνότερα shortcuts. Αν προσθέσουμε τον όγκο για το
latex, τα βιβλία σημάτων κλπ πάει το paperless office :sob:

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr