Ctrl+C και Ctrl-Ψ

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 22 14:40:31 EEST 2005

On 2005-09-22 14:20, Emm Vasilakis <evas at agn.forthnet.gr> wrote:

> Gentoo: Δουλευει οκ. Παλιότερα είχα το ίδιο πρόβλημα, δεν είμαι
> σίγουρος ομως τι το γιάτρεψε... Σαν να θυμάμαι ότι είχε σημασία αν
> γινόταν η αλλαγή του πληκτρολογίου από το KDE (δεν δουλευε το ΟΟ) ή
> από τον X.org (Δουλευε το ΟΟ).
>
> xorg.conf:
>
> Option "XkbModel"   "pc105"
> Option "XkbLayout"  "us,el"
> Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"

Firefox σε FreeBSD/X11, με αυτές ακριβώς τις ρυθμίσεις για XKB...
Πρέπει να είμαι σε κατάσταση Αγγλικών για να παίξει το Ctrl-C

Emacs, μέσα σε screen, μέσα σε xterm.  Πάλι με τις ίδιες ρυθμίσεις
πληκτρολογίου.  Παίζει μια χαρά το σύμπαν, ανεξάρτητα από το αν είμαι
σε κατάσταση Ελληνικών ή Αγγλικών.

Συμπέρασμα: το xterm κάνει κάτι πιο σωστά από τα άλλα.

Δεν έχω ώρα να ψάξω και ΤΙ είναι αυτό που κάνει, αλλά είπα να σας γράψω
ό,τι βρήκα, μπας και δώσει καμιά ιδέα σε κάποιον για να το ψάξει πιο
πολύ.