Ctrl+C και Ctrl-Ψ

Emm Vasilakis evas at agn.forthnet.gr
Thu Sep 22 14:20:54 EEST 2005

On Πεμ, 2005-09-22 at 12:20 +0300, Nick Demou (enLogic) wrote:
> ένας γνωστός μου, μου ανέφερε πως στο δικό του openoffice σε debian δεν
> έχει κανένα πρόβλημα (ctrl-C και ctrl-Ψ δουλέυουν εξ'ίσου καλά). Θα
> ήθελα να ακούσω τι συμβαίνει στις δικές σας εγκαταστάσεις.
>
> Όποιος έχει OpenOffice ή Thunderbird και λίγο χρόνο ας δοκιμάσει να
> πατήσει Ctrl-Ψ (δηλαδή ctrl-C με το πληκτρολόγιο σε κατάσταση γραφής
> ελληνικών) και να μου πει αν δουλέυει σαν copy ή όχι (και βεβαια πείτε
> μου τι διανομή έχετε)

Gentoo: Δουλευει οκ. Παλιότερα είχα το ίδιο πρόβλημα, δεν είμαι σίγουρος
ομως τι το γιάτρεψε... Σαν να θυμάμαι ότι είχε σημασία αν γινόταν η
αλλαγή του πληκτρολογίου από το KDE (δεν δουλευε το ΟΟ) ή από τον X.org
(Δουλευε το ΟΟ).

xorg.conf:

Option "XkbModel"   "pc105"
Option "XkbLayout"  "us,el"
Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"

Μανωλης.
--
Emm Vasilakis <evas at agn.forthnet.gr>