Ctrl+C και Ctrl-Ψ

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Sep 21 14:38:27 EEST 2005

Καταρχήν, "με λένε νίκο και δεν έχω χρησοιμοποιείσει windows εδώ και 2
εβδομάδες... ΟΚ, ΟΚ εντάξη έχω, αλλά πολύ λίγο"
Δουλέυω σε ubuntu  με βασικές εφαρμογές τις thunderbird, firefox,
openoffice, gedit, terminal. Στο gedit τα Ctrl-C, V, Z δουλεύουν
κανονικά ακόμα και όταν έχω επιλέξει ελληνικό πληκτρολόγιο. Στα
openoffice, thunderbird όμως δουλέυουν μόνο όταν έχω αγγλικό
πληκτρολόγιο. Αν έχω ελληνικά παθαίνω το εξής: Καθώς έχω επιλέξει μια
παράγραφο πατάω από συνήθεια ctrl-C (δέκα και χρόνια windows είναι αυτά)
και παφ! εξαφανίζετε όλη η παράγραφος. Στη θέση της χάσκει ένα ψ. Μετά
πατάω ctrl-Z για να κάνω undo και βλέπω ένα ωραίο ψζ. Σπάσιμο...
καμιά ιδέα? link?