debian: apt-get

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Sep 21 10:13:21 EEST 2005

Michael Iatrou wrote:

> Δεν *θα* αποκτήσει, έχει ήδη εδώ και καιρό. Αυτό δεν υποχρεώνει κανέναν να το
> χρησιμοποιήσει! Άσε δε που για το udev έχω κάποιες αμφιβολίες ότι μπορεί, υπό
> ιδιαίτερες συνθήκες, να φανεί και χρήσιμο... για το HAL από την άλλη, δεν έχω
> καμία αμφιβολία για το πόσα προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει.

Δεν το ήξερα, my bad...

Διάβασα για το HAL, ο σκοπός του μου φαίνεται απόλυτα καλός και θεμιτός.
Αν υπάρξει μια καλή τελική implementation, νομίζω είναι μια πάρα πολύ
καλή κίνηση.

Βέβαια, θα κάνει πολλά unattended πράγματα, αλλά και πάλι, κάποιος
τρόπος θα υπάρχει να το σταματήσεις.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr