[Off Topic] web development job - URGENT

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Sep 14 17:27:13 EEST 2005

> Auto prwton einai prosvlhtiko gia tous didaktorikous pou oi perissoteroi
> douleuoun arketa kai paragoun ergo.

Profanws einai prosvlhtiko gia osous 6ewroun pws epeidh exoun ena Dr.
mprosta apo to onoma tous einai poly spoudaioi. E, ok osoi exoun tetoia
antilhpsh as prosvlh6oun. Egw poly apla sou eipa pws sta plaisia mias
opoiasdhpote etairias to na exeis ena didaktoriko den se kanei pio
shmantiko apenanti se kapoion pou den exei alla fernei lefta sto magazi.

> Kalo to marketing kai ta lalakia, alla den exei nohma na poulas
> aera kopanisto se omorfo perituligma.

Ypo6etw pws opws symvainei me thn pleionothta twn an6rwpwn den exeis kai
poly kalh idea ti akrivws einai marketing. To marketing epi ths ousias
einai h pio emprakth xrhsth ths plhroforikhs, ka6ws prokeitai gia data
mining. Marketing xwris ekseligema plhroforiaka systhmata den yfistatai.
Allo twra pou h ka6e xaritwmenh kopelia thn exei dei marketer kai to
mono pou kanei einai na vgazei grafhmata sto excel. Ena fegari pou
doulepsa sthn etairia pou 6ewreitai pagkosmios ws hgetida sto marketing
eixame 40 mainframes gia na kanoume epeksergasia twn data gia to
marketing kai peripou to 30% tou tzirou ka6e xrono phgaine se hardware.

Arga h grhgora tha broune
> to periexomeno. To na poulaei h etairia mou kati polu omorfo pou
> eite to exw hmiteles, eite den mporw na to uposthriksw kai na to
> anaptuksw, kanei zhmia sthn idia.

Nai, eida kai thn MS posh zhmeia exei pa6ei...

> Ok, eutuxws den mou exei sumbei kati tetoio, oute pisteuw oti
> einai pia toso sunh8usmeno fainomeno. Dhladh epeidh eimai kopela
> prepei na parw apofash oti gia na vrw douleia prepei na perasw
> apo to krebbati tou kathenos, enw ean hmoun antras tha metrousan
> ta antikeimenika mou prosonta. YEAH RIGHT.

Oxi, apla prepei na pareis apofash pws oi ennia stous deka ergodotes sou
6a to h6elan poly. Profanws mporeis kai na to kseperaseis alla 6a
kourasteis poly. Opoia gynaika top executive ki an rwthseis 6a sou pei
pws exei palepsei poly perissotero apo tous antres gia na ftasei ekei.

>  Lupamai, it's not a man's world out there anymore.

An den htan a men's world ekei eksw tote h Ferrari den 6a yphrxe.

> Auto einai mia polu megalh suzhthsh, perissotero off topic apo ta
> prohgoumena. Auto odhgei sto monopwleio sxedon. Paradeigma, oso eixe o
> ote to monopwleio stis thlepikoinwnies oloi fwnazame na stamatisei kai
> griniazame ktl ktl ktl. Twra dhladh pou uparxoun  ena swro mikroteroi
> enallaktikoi, les na sugxwneutoun me tous megalous. Opote eimaste
> back to square one.

Kai pali monopwlio exoume, oloi tou OTE thn ypodomh xrhsimopoioun. Kai
den ta lew egw ayta, rwta opoiondhpote manager se enallaktiko na sta pei
o idios, to megalytero tous problhma eksakolou6ei na einai o OTE.

> Den milaw gia to posa pairnw egw, alla gia to pws tha ginoun pio
> antagwnistikes oi mikres etairies.

Entelws adiaforo mou einai ayto giati den exei apolytws kamia sxesh oute
kan se filologiko epipedo me th lista. Developers kai admins exei h
lista, oxi managers.

> Htane paradeigma, alla to phres tois metritois. Ennow oti otan eimai px
> web designer (me ptuxio)
> kai dhlwnw oti eimai Web designer, kai web developer, kai
> sysadmin kai network admin, epeidh apo ta upoloipa 3 diabasa 2-3
> pragmata, den paei na pei oti tha mporesw na ta kanw kai swsta. To idio
> isxuei kai sthn periptwsh pou lew stous ergodotes mou "eimai
> web designer" kai na mou lene "nai ok, mporeis omws na mas
> kaneis kai to dns etsi?".

Ma poion nomizeis pws endiaferei an telika 6a ta kaneis swsta? To
Barnes&Nobbles otan apofasise na ftiaksei web site dapanhse $110
ekatomyria gia na ftiaksei platforma pou 6a ennopoiei ola tou ta
plhroforiaka systhmata. Exeis esy thn entypwsh pws ena ellhniko
vivliopwleio 6a ksodeve perissotera apo 100K gia na ftiaksei site?
Epomenws giati na endiafer6oun na exoun tous swstous an6rwpous gia thn
ka6e douleia? Sth xwra ths arpaxths zoume, oxi sto San Franchisco.

> Kai pali den milaw gia ta lefta (ekei skalwses).

E, prepei na exoume kai mia vash gia na kanoume kouventa. Alliws 6a
katalhksoume na milame gia to poso malakes einai 'h den einai oi
marketers to opoio einai entelws asxeto.

> Den xreiazetai na ampelofilosofisoume pereterw, apla oso euthunontai
> oi ergodotes, allo toso euthunomaste kai emeis gia thn katastash
> pou epikratei oso anafora kai tous misthous alla kai ton forto ergasias.
> Den nomizw oti einai too much to ask na douleuw me aksioprepeia
> se ena periballon pou sebontai thn douleia mou, kai emena, kai me
> plhrwnoun analogws. Nai to kserw, panta uparxei kai to ekswteriko,
> ekei mas vlepw siga siga.

Kala mh nomizeis pws sto ekswteriko einai kai poly kalytera, eidika apo
th stigmh pou gigantw6hkan agores opws h India sto software
developement. Ki oso gia aksioprepes perivallon eksw 6a prepei na
perasoun deka xronia gia na pareis grafeio me para6yro.