web development job - URGENT

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Sep 14 15:39:12 EEST 2005

> Den eipa oti twra douleuoun ola kala, alla kai pali egw milhsa gia tis
> megales etairies oxi gia "enan ISP" pou den ksereis posoun ergazomenous
> exoun kai ti kanei o kathenas. Mia fora pantws otan stis 3 to vrady
> xreiazomoun na milhsw me to datacenter ths otenet, me eksuphrethsan
> se ena tetarto. Den kserw gia allous isp, den milaw gia allous isp.

Se megalh etairia anaferomai. Apla epeidh apotelei pagia taktikh edw
mesa na mhn anaferomaste se ISP's epeidh kata kairous mas exoun
eksyphrethsei, den eipa onoma. H eksyphrethsh pantws den einai 6ema
developers, apla exoun vardies me "texnikous" gia na sou lynoun
provlhmata. To sygkekrimeno den 6a eprepe na sou kanei entypwsh giati
einai aytonohto.

> Theleis na mou peis oti einai swsto na exeis ptuxia, prouphresia
> sustaseis didaktorika, kai na pairneis ta idia lefta me ton pwlhth
> pou exei bgalei lukeio kai sthn kaluterh idiwtiko IEK, kai na
> trexeis kai olh mera?

Ta didaktorika mporei na einai wraia gia na ta kaneis korniza kai na
xairontai kai oi dikoi sou pou den phgan xamenoi oi kopoi tous, alla
stis etairies aytos pou fernei pelates exei th megalyterh spoudaiothta.
Ki epeidh o antilogos edw einai pws o pwlhths poulaei kati pou exeis
ftiaksei esy, h apanthsh einai pws eksairoumenhs ths periptwshs na
ftiakseis phgadi sthn erhmo se oles tis alles periptwseis den exei
shmasia poso kalo einai ayto pou ftiaxneis alla poso kala mporeis na to
poulhseis. OK, mporei ola ayta na sou akougontai kynika alla that's
life. Den kserw an einai swsta 'h oxi alla sigoura isxyoun.

> /me stelnei biografiko me fwtografia sto zara gia pwlhtria

Den 6a vgaleis lefta. Me ta lefta pou trwei o Zaras sth diafhmish kai to
usp pou exei den yparxei logos na plhrwnei megalous mis6ous se pwlhtes.

> /me stelnei biogtafiko me fwtografia gia barwoman

An eisai arketa omorfh gia na pas gia barwoman tote kalo einai na
ksereis pws osa didaktorika ki an exeis o ekastote manager to mono pou
6a ton endiaferei einai pote 6a se pidiksei. It's a man's world out there.

> /me stelnei biografiko me fwtografia gia grammateas

Ayto mporei kai na sou doulepsei, eidika de an pas gia executive
gramateas 6a ftaseis kapoia stigmh na vgazeis poly perissotera apo ton
IT manager.

> Pisteuw oti o manager gnwrizei pws exei h agora, gnwrizei oti to
> parapanw senario sumbainei sunexeia -kathws kai alla pithana senaria-,
> afou exei ta ptuxia kai to MBA kai oti alla kolokuthia pairnoun
> autoi gia na upografoun san *Manager. Kalws h kakws oi mikroi
> isps gia na epizhsoun enantia stis pio megales etairies prepei na
> pontaroun sthn amesh eksuphrethsh kai sthn pio stenh kai filikh
> epikoinwnia me ton pelath.

Entelws proswpika den vlepw kanena logo giati prepei sto sygkekrimeno
case na epizhsoun oi mikroi IPS's. To proion einai ena kai to ayto, den
yparxei logos na exoume 50 etairies na to poulane. Oi mikroi isp's an
6eloun na epizhsoun prepei na sygxwneytoun me tous megalous.

> Safws na uparxei kapoia poiothta uphresiwn,
> alla kai na einai ligo xamhloterh apo twn allon, auto pou tha metraei
> einai oti zhthsan kati, kai ulpoih8hke amesa, oti uphrxe katanohsh.

Wraia ola ayta alla ti sxesh exoun me to an esy ws developer den perneis
osa nomizeis pws 6a eprepe na perneis?

> Eimai uper twn genikwn gnwsewn, afou etsi kai alliws sto katw katw
> sto fusiko eimai kai oxi sthn plhroforiki .
> Omws ean px pote phgaina na didaksw eite se fronthstrio
> eite se sxoleio, den tha elega "kserw kai xhmeia", kai tha
> anaferomoun stis 2 xhmeies pou perasa sto prwto etos me 6
> kai auto epeidh antegrapsa apo ton mprosta. Ta paidakia den mou
> ftaine se tipota na meinoun amorfwta
> ek'aitias mou.

H morfwsh den exei se tipota na kanei *pleon* me to ti ma6aineis sta
sxoleia. Alla gia thn ygrasia 6a milhsoume allh fora.

> Kalo na kseroume ligo apo ola, alla na uparxei kai kapoia
> eksidikeush, thn opoia tha poulame san eidikothta mas.
> H hmimatheia einai xeiroterh apo thn amatheia, kai se
> production enviroment einai unacceptable.

Wraia ola ayta alla to arxiko case htan oi xamhloi mis6oi pou eipes pws
pairnoun kapoioi developers kai gia na eimai eilikrinhs apo kapoio
shmeio kai meta se exasa.