Microsoft Sues EU

Vassilis Karavolas vkaravol at vivodinet.gr
Tue Sep 13 14:27:17 EEST 2005

On Saturday 10 September 2005 14:55, Costas Barakitis wrote:

> Agora legetai otidhpote organwmeno opou gia na apokthseis kati prepei na
> plerwseis. Ki enas apo tous vasikous kanones ths agoras einai pws ektos
> apo to na parageis ena proion kalo einai na kaneis kai eidikes symfwnies
> me tritous pou na se voh6hsoun na poulhseis. Apo ekei kai pera gia
> eidikoterous orismous symvoulepsou enan oikonomologo giati den exw
> tetoies gnwseis.

 Dhladh symfvna me ton orismo soy sth farmakeytikh agora gia na apokthsv to
gonidio moy poy to exei patentarismeno h p.x. Bayer prepei na plhrvsv. Ela
omvs poy to gonidio moy moy to edvse tsampa h mama moy. Problhma e;

> [...]
>
> Poly eyxaristws na sou pw, twra to an 6a sou aresei ayto pou 6a sou pw
> einai allh istoria.
>
> Env an eixa Windows den tha

> H apanthsh einai aplh, h Universal pou kanei mia symfwnia me thn MS se
> exei elafrws xesmeno giati ws agora antiproswpeveis to 0.3%. An h EE
> mhnye thn Universal 6a hmastan mia xara ki wraioi giati 6ewrhtika 6a
> asxoloutan kai me th meiopshfia. Ki otan anaferomai se pragmata pou se
> alles agores 6ewrountai aytonohta ennow pws einai sa na mou les pws
> epeidh agorases MiniDisk ths Sony aksiwneis nte kai kala ola ta albums

Ara erxesai sta logia moy. Einai zhthma nomothetikoy periexomenoy. Kai einai
analogo me to ejhs paradeigma:  gia na diabaseis ena biblio poy typvnei mia
etaireia ypoxrevnesai na exeis mple matia giati etsi goystarei h etaireia.

> To paradeigma me thn Mercedes einai apotyxhmeno. An yphrxe

> Mia xara einai to paradeigma. To case me thn EE den afora thn apagoreysh
> anaparagwghs twn DVD's se alla leitourgika alla to gegonos pws o Media
> Player prow6eitai eis varos tou Real gia paradeigma. Opote einai sa na
> leme pws h Pioneer mhnyei th Mercedes epeidh vazei sta aytokinhta
> Radio-CD's ths Sony. Apla h diafora einai pws h Mercedes den exei to 95%
> ths katanalwshs.

Oxi kaneis lathos terastio. H MERCEDES bazei oti thelei ella egv mporv na ta
allajv. Me tas DVD den mporv na dialejv kanena allo programma h allo
leitoyrgiko. kai to paradeigma em to biblio einai to xarakthristikotero. Kai
to lathos soy einai oti paizeis me ta pososta. To nomothetiko plaisio tha
eprepe na prostateyei opoiondhpote eite einai to 0.00001 % eite to 99%. Ara
to problhma einai oti to nomothetiko plaisio einai agorasmeno apo kapoioys
megalokarxaries ths agoras poy toso thaymazeis kai exei xesmenoys oloys toys
alloys.

Ara h "agora" mas pnigei oso thn afhnoyme.

Vassilis