Microsoft Sues EU

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Sat Sep 10 14:55:46 EEST 2005

> agores; Orise ti einai h agora.

Agora legetai otidhpote organwmeno opou gia na apokthseis kati prepei na
plerwseis. Ki enas apo tous vasikous kanones ths agoras einai pws ektos
apo to na parageis ena proion kalo einai na kaneis kai eidikes symfwnies
me tritous pou na se voh6hsoun na poulhseis. Apo ekei kai pera gia
eidikoterous orismous symvoulepsou enan oikonomologo giati den exw
tetoies gnwseis.

Se ti nomothetiko plaisio ypoxrevnetai na
> kineitai. Kai telos pantvn pes moy giati egv poy exv LINUX na mhn mporv na dv
> an DVD giati kapoioi nomoi moy to apagoreyoyn.

Poly eyxaristws na sou pw, twra to an 6a sou aresei ayto pou 6a sou pw
einai allh istoria.

Env an eixa Windows den tha
> eixa problhma.

H apanthsh einai aplh, h Universal pou kanei mia symfwnia me thn MS se
exei elafrws xesmeno giati ws agora antiproswpeveis to 0.3%. An h EE
mhnye thn Universal 6a hmastan mia xara ki wraioi giati 6ewrhtika 6a
asxoloutan kai me th meiopshfia. Ki otan anaferomai se pragmata pou se
alles agores 6ewrountai aytonohta ennow pws einai sa na mou les pws
epeidh agorases MiniDisk ths Sony aksiwneis nte kai kala ola ta albums
na vgainoun kai se ayto to format.

To paradeigma me thn Mercedes einai apotyxhmeno. An yphrxe
> nomos poy apagoreye se mena na paizv sth Mercedes ta CD me opoiodhpote allo
> proion ektos apo to egkekrimeno ths Mercedes tote tha isxye to paradeigma.

Mia xara einai to paradeigma. To case me thn EE den afora thn apagoreysh
anaparagwghs twn DVD's se alla leitourgika alla to gegonos pws o Media
Player prow6eitai eis varos tou Real gia paradeigma. Opote einai sa na
leme pws h Pioneer mhnyei th Mercedes epeidh vazei sta aytokinhta
Radio-CD's ths Sony. Apla h diafora einai pws h Mercedes den exei to 95%
ths katanalwshs.