debian boot disks/cd

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Sep 2 13:38:36 EEST 2005

Antonis Faragitakis wrote:
> yparxei dinatotita na bootari ena idi stimeno debian
> (sarge) meso tou cd!? sto slack ebases to cd egrafes
> linux root=/dev/sda1 kai epeze! kati antoistixo!?

gia apeu8eias boot de 3erw, kana dyo fores pou mou xreiasthke, ekana
boot me to cd 3ekinontas to installation process. Enw sthn prwth konsola
trexei to setup[0] interface, sthn deyterh konsola exei prompt. Opote
mporeis na kaneis mount ta filesystems sou kai an 8eleis kai chroot.

[0] Apo mono tou den peirazei tipota sto yparxon systhma.

--
JHN