Μόντεμ, εκτυπωτής, κάρτα γραφικών.

Eustace eustace1 at columbianet.gr
Mon Oct 24 00:38:06 EEST 2005

Χαιρετώ την Κοινότητα. Είμαι καινούριος στο χώρο και όπως κάθε αρχάριος,
αντιμετωπίζω κι εγώ κάποια προβλήματα υλικού στο νέο λειτουργικό.
Εγκατέστησα τη διανομή της Suse 9.3 από περιοδικό, χωρίς πρόβλημα. Μου
αναγνώρισε το μόντεμ (PCI 56k micromodem), τον εκτυπωτή ( Canon Pixma ip
4000) και υποθέτω, τoν επεξεργαστή της κάρτας γραφικών (Radeon 370, ή
κατι τέτοιο)-όχι την ίδια την κάρτα ( HIS Radeon 9550). Για το μόντεμ
έκανα τις ρυθμίσεις, αλλά δεν ανταποκρίνεται στην κλήση για να συνδεθεί
στο ίντερνετ. Το ίδιο συμβαίνει και στον εκτυπωτή. Στις ρυθμίσεις πατάω
το πλήκτρο test για να εκτυπώσει μια σελίδα δοκιμαστικά, αλλά κι εδώ
δεν ανταποκρίνεται. Και στις δυό περιπτώσεις δεν συμβαίνει τίποτα και
ούτε μήνυμα λάθους βγαίνει. Για την κάρτα γραφικών, απλά μου λέει πως
δεν υπάρχει επιταχυντής για 3D και OpenGL. Η ερώτησή μου είναι: παρόλο
που αναγνωρίζονται από το λειτoυργικό, χρειάζεται να κατεβάσω και τους
αντίστοιχους drivers; Στη σελίδα της Canon πάντως, δεν υπάρχει για το
συγκεκριμένο εκτυπωτή driver για Linux. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν μου
δίνατε τα φώτα σας.