Ελληνικό hyphenation στο Openoffice

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Oct 15 16:00:55 EEST 2005

On Friday 14 October 2005 19:47, Dimitris Korbetis wrote:
> Να προσθέσω λίγη επιπλέον πληροφόρηση σχετικά με το θέμα του
> συλλαβισμού στο openoffice. Aπ ότι μου είπε ο Μιχάλης, η Interzone
> εχει στείλει το αρχείο 3 φορές και υπάρχει εδώ και καιρό στο site του
> openofice αλλά και σε άλλα mirrors
> http://ftp.services.openoffice.org/pub/OpenOffice.org/contrib/diction
>aries/
>
> Παρόλα αυτά αφ ενός δεν συμπεριλαμβάνεται στι λίστα
> http://lingucomponent.openoffice.org/hyph_dic.html ενώ το Script
> DicOOo δεν το συμπεριλαμβάνει στη λίστα των γλωσσών που κατεβάζει απο
> το internet για άγνωστο προς το παρόν λόγο.

Καλησπέρα,

Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση και το link :)

Μπορούμε να κάνουμε κάτι για να "σπρώξουμε" την κατάσταση και να
προστεθεί στη λίστα και στο script ? (π.χ. bug report σε κάποιο OO
developer mail contact ή κάτι παρόμοιο ??)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)