Fedora CDs

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 12 15:22:05 EEST 2005

On 2005-10-12 13:00, Palatinus <elfiness at yahoo.com> wrote:
> Δε θα μπορουσε απο τν αλλη καποιο καταστημα να ενημερωνεται απο το
> ιντερνετ, κατεβαζοντας τουλαχιστον τις σταθερες εκδοσεις (πχ καθε
> εξαμηνο) και απο εκει να το αντεγραφε σε καποιον πελατη που του
> ζητουσε;

Ναι, θα μπορούσε.  Μην ξεχνάς όμως ότι είναι πολύ πιθανόν αυτό να μην
συμφέρει 'εμπορικά' ένα κατάστημα.  Για πολλούς και διάφορους λόγους.
Οπότε, γενικά προτιμούν την πεπατημμένη κι ασφαλή οδό της αναδιανομής
'επίσημων' πακέτων.

Τα καταστήματα στα οποία αναφέρεσαι είναι επιχειρήσεις.  Κι ο βασικός
στόχος μιας επιχείρησης δεν είναι να περνάει καλά ο πελάτης, όσο κι αν
προσπαθεί το marketing τμήμα να σε πείσει για το ανάποδο.  Είναι να
επιβιώσει η επιχείρηση :P

> Καλο θα του εκανε, κακο οχι

Που το ξέρεις; :P

> Δεν ξερω αν το εχω ξαναναφερει εδω (γιατι στην αρχη με μπερδευε
> το reply) αλλα οταν ρωτησα κατι τετοιο η απαντηση ηταν 'δεν
> αντιγραφουμε, εχουμε μονο πρωτοτυπα'. Δεν ξερω, μπορει ο
> αρτησκληριοτικος και δυσκαμπτος Νομος στη χωρα μας να εχει προβλημα
> να καταλαβει την εννοια του δωρεαν λογισμικου, και ετσι καποιο
> καταστημα να εχει προβλημα με το Νομο, σαν αντιγραφαδικο. Εδω
> εκλειναν τα internet cafe σαν 'φρουτατζιδικα'!

Ατυχής παραλληλισμός.  Κυρίως επειδή ορισμένα "netcafe" ήταν όντως
φρουτατζίδικα.

> Τωρα που μιλαμε, θυμαμαι οτι πριν απο κατι χρονια, σε μια βιτρινα
> ενος μικρου καταστηματος της Στουρναρη ειχα δει ενα cd Slackware, με
> εξωφυλλο κλπ κλπ. Γιατι κατι τετοιο δεν το ξαναδα, δεν ξερω.

Μπορεί επειδή το Slackware δεν θεωρείται από τον επιχειρηματικό κόσμο
"προϊόν με μεγάλη ζήτηση", σε πλήρη αντίθεση (για παράδειγμα) με το
SuSE ή το τελευταίο Redhat Enterprise Linux.  Καλώς ή κακώς, δεν
είναι επί του παρόντος να το πούμε ή να το κρίνουμε, αλλά αυτό είναι
που συμβαίνει και δεν βλέπεις τα ράφια σε καταστήματα να γεμίζουν με
official Slackware CD-ROMs κάθε φορά που ο Patrick βγάζει νέα έκδοση.