Fedora CDs

Palatinus elfiness at yahoo.com
Wed Oct 12 15:00:16 EEST 2005

Δε θα μπορουσε απο τν αλλη καποιο καταστημα να
ενημερωνεται απο το ιντερνετ, κατεβαζοντας τουλαχιστον
τις σταθερες εκδοσεις (πχ καθε εξαμηνο) και απο εκει
να το αντεγραφε σε καποιον πελατη που του ζητουσε;
Καλο θα του εκανε, κακο οχι

Δεν ξερω αν το εχω ξαναναφερει εδω (γιατι στην αρχη με
μπερδευε το reply) αλλα οταν ρωτησα κατι τετοιο η
απαντηση ηταν 'δεν αντιγραφουμε, εχουμε μονο
πρωτοτυπα'. Δεν ξερω, μπορει ο αρτησκληριοτικος και
δυσκαμπτος Νομος στη χωρα μας να εχει προβλημα να
καταλαβει την εννοια του δωρεαν λογισμικου, και ετσι
καποιο καταστημα να εχει προβλημα με το Νομο, σαν
αντιγραφαδικο. Εδω εκλειναν τα internet cafe σαν
'φρουτατζιδικα'!

Τωρα που μιλαμε, θυμαμαι οτι πριν απο κατι χρονια, σε
μια βιτρινα ενος μικρου καταστηματος της Στουρναρη
ειχα δει ενα cd Slackware, με εξωφυλλο κλπ κλπ. Γιατι
κατι τετοιο δεν το ξαναδα, δεν ξερω.

> Κάποιος δεν πρέπει να πληρώσει το distribution και
> το packaging? Δεν
> είναι μόνο το cd και το κουτάκι αλλα και πρέπει να
> πληρωθεί και ο
> τύπος που το μετέφερε όπως και το μαγαζί που το
> έβαλε στο ράφι και
> διάφορα άλλα ψιλοπράγματα που μαζέβονται.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr